Puoloffee -leivokset

Puoloffee on banoffeen syksyinen serkku, joka sisältää makeaa kinuskia sekä kirpeitä puolukoita. Tässä versiossa teimme piirakan pieniin tartalettivuokiin.

Tarvikkeet:

        Ainekset:

          • Digestivekeksejä
          • Voita (noin puolet keksien painosta)
          • Karamellisoitua kondensoitua maitoa
          • Kermavaahto
          • Puolukoita


          Ohje:

          Sekoita sulatettu voi ja murskatut keksit sekaisin.
          Painele muruseos tartalettivuokiin ja paista 175°C noin 10min.
          Anna jäähtyä.
          Levitä pohjien päälle kinuskia, kermavaahtoa ja puolukoita. Murustele halutessasi lopuksi hieman keksejä päälle.
          Anna jähmettyä hetki jääkaapissa.

          Ostoskorisi on tyhjä

          Toimitusehdot

          Yleistä

          Täysin suomalainen Decola.fi verkkokauppa myy tuotteita yksityishenkilöille sekä yritys- ja yhdistysasiakkaille Suomessa. Toiminnassamme noudatamme luotettavaa, hyvää kauppatapaa, säädettyjä lakeja ja säädöksiä. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron (alv), joka näkyy kuitissa eroteltuna.

          Tilaaminen

          Tuotteet tilataan verkkokaupassa ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla. Tässä tilausvahvistuksessa näkyvät valitut tuotteet, hinta ja postituskulut ja -osoite. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostin ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

          Rekisteröityminen

          Tilaaminen ei vaadi rekisteröitymistä, joskin rekisteröitymisestä on hyötyä. Rekisteröityminen nopeuttaa tilaamista ja se mahdollistaa sen, että saa ensimmäisenä tiedot uutuuksista, alennuksista ja kampanjoista. Rekisteröityneenä yritysasiakkaana saat myös 10 % alennusta kaikista tilauksesi normaalihintaisista tuotteista.

          Yritysasiakkaat

          Tarjoamme yritysasiakkaille mahdollisuuden tehdä tilauksia myös sähköpostitse. Tällöin tarjoamme maksutavaksi myös verkkolaskutuksen.
          Jos sinulla tarvetta suuremmalle tuotemäärälle, kuin meiltä löytyy varastosta, voimme tällöin tehdä tilauksen suoraan valmistajalle/toimittajalle. Suurissa tuotemäärissä huomioidaan tilauskohtainen alennus.

          Toimitustapa ja toimituskulut

          Toimitusaika on 1 – 3 arkipäivää. 
          Erityistapauksista (esim. jos tuotetta ei ole varastossa) tiedotamme mahdollisimman pian sähköpostitse tai puhelimitse. Posti ilmoittaa tekstiviestillä tilauksen saapumisesta noudettavaksi, siksi on tärkeää lisätä tilaukseen puhelinnumero.

          • Posti 5,90 e, ja kun tilaus on yli 59 euroa, on toimitus ilmainen!
          • Kotiinkuljetus / Paketti ovelle 14,90 e.
          • Nouto varastolta 0 euroa

          Maksupalvelutarjoaja

            Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

            Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
            Innova 2
            Lutakonaukio 7
            40100 Jyväskylä
            www.paytrail.com 


            Vaihto- ja palautusoikeus

            Asiakkaalla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäisessä pakkauksessa olevia käyttämättömiä ja täysin myyntikelpoisia tuotteita, lukuunottamatta elintarvikkeita ja lahjakortteja. 

            Palautusohjeet:

            Pakkaa tuotteet siististi esimerkiksi laatikkoon, jossa olet ne saanut.
            Lisää pakettiin myös omat yhteystietosi sekä palautuksen syy.
            Lähetä paketti seuraavaan osoitteeseen:

            Decola
            Yliopistonkatu 4 A 2
            40100 Jyväskylä

            Käsiteltyämme palautuksen ja todenneet sen alkuperäiskuntoiseksi, teemme tuotteista maksunpalautuksen tilauksessa käytetylle maksutavalle.
            Mikäli sinulla on kysyttävää palautukseen liittyvissä asioissa, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@decola.fi.

            Asiakas maksaa palautuksesta aiheutuvat postikulut.

            Noutamattomista paketeista perimme posti- ja takaisinlunastuskulut.


            Reklamaatiot

            Mikäli tuote on kadonnut tai rikkoutunut kuljetuksen aikana tai mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@decola.fi.

            Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä viimeistään 14 vrk:n sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti tai tuote on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä vahinkoilmoitus/reklamaatio välittömästi Postiin. Tällöin Postin edustaja täyttää vahinkoilmoituksen, jonka asiakas allekirjoittaa. Ilmoita vioittuneesta lähetyksestä myös sähköpostiimme: asikaspalvelu@decola.fi. Vahinkojen minimoimiseksi, pakkaamme tuotteemme aina hyvin huolellisesti.


            Muuta

            Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen muutokseen. Decola käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
            Tilauksen henkilö- ja yhteystietoja (nimi, osoite, puhelin, sähköposti) emme luovuta ulkopuolisille. Yhteystietoja käytetään ainoastaan tilauksen käsittelyyn ja rekisteröityneiden asiakkaiden kohdalla asiakaskirjeiden lähettämiseen. Käyttäjällä on oikeus tarkistaa, muuttaa tai poistaa itseään koskevat tiedot asiakasrekisteristä niin halutessaan.

            REKISTERISELOSTE
            Henkilötietolain (523/99) 10§ mukainen rekisteriseloste

            1. Rekisterinpitäjä Decola Oy, Y-tunnus: 3164354-3, Yliopistonkatu 4 A 2, 40100 Jyväskylä sähköposti: info@decola.fi

            2. Rekisteriasioita hoitaa Decolan henkilökunta

            3. Rekisterin nimi
            Verkkokauppa www.decola.fi asiakasrekisteri

            4. Rekisterin käyttötarkoitus
            Asiakasrekisteriä käytetään tilausten käsittelyyn, asiakassuhteiden hoitamiseen ja ylläpitoon, laskutukseen, tiedottamiseen ja markkinointiin.

            5. Rekisterin tietosisältö
            Rekisteri sisältää seuraavia tietoja: nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite.
            Tietolähteenä ovat asiakkaan tallentamat tiedot tilauksen tai rekisteröitymisen yhteydessä.

            6. Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n ja ETA:n ulkopuolelle
            Ei säännönmukaisia tietojen luovutuksia kolmansille osapuolille.

            7. Rekisterin suojauksen periaatteet
            Asiakasrekisterin tiedot on tallennettu järjestelmään, johon pääsy on mahdollista vain kyseisen oikeuden omaavalle salasanoilla ja tunnuksilla. Järjestelmä on suojattu myös palomuurein ja muiden teknisten keinojen avulla. Tiedot sijaitsevat lukitussa ja vartioiduissa tiloissa.

            8. Rekisteröinnin kielto- ja tarkastusoikeus
            Henkilöllä on oikeus kieltää rekisterinpitäjää käsittelemästä itseään koskevia tietoja suoramainonta, suoramarkkinointi sekä markkina- ja mielipidetutkimusta varten. Rekisteröidyllä on myös oikeus tarkastaa rekisteriin tallennetut itseään koskevat tiedot. Niin kielto- kuin tarkastuspyyntö tulee tehdä kirjallisesti.

            9. Tiedon korjaaminen
            Rekisterinpitäjä oikaisee, poistaa tai täydentää käsittelyn kannalta virheellisen, tarpeettoman, puutteellisen tai vanhentuneen henkilötiedon oma-aloitteisesti tai rekisteröidyn pyynnöstä. Korjauspyyntö tehdään kirjallisesti.

            Decola Oy, 3164354-3