Appelsiinikakku

Tämä appelsiininen kahvikakku on ihanan mehevä sesongin herkku!

Tarvikkeet:

Kahvikakkuvuoka, tässä käytetty Nordic Waren Jubilee loaf -vuokaa
2kpl vatkauskulhoja
Sähkövatkain
Nuolija
Pieni kattila


        Ainekset:

          200g voita
          2dl sokeria
          3 munaa
          (1/2 tl appelsiiniaromia)
          3dl jauhoja
          yhden appelsiinin kuori raastettuna
          2tl leivinjauhetta
          1tl vaniljasokeria tai -aromia

          Kostutus

          1dl sokeria
          kahden appelsiinin mehu


          Ohje:

          Laita uuni lämpenemään 165 asteeseen. Voitele vuoka ja jauhoja vehnä- tai korppujauholla. Jos käytät Nordic Waren vuokaa, käytää oikeaa voita voiteluun (ei vuokaspray).

          Vaahdota pehmeä voi ja sokeri sähkövatkaimella.
          Lisää munat yksi kerrallaan seokseen ja sekoita hyvin.
          Lisää sekaan halutessasi appelsiiniaromi.
          Yhdistä kuivat aineet sekä raastettu appelsiinikuori toisessa kulhossa.
          Lisää tämä seos vaahdon sekaan ja sekoita. Älä vatkaa enää.

          Paista kakkua noin 50min. Kokeile kakun kypsyyttä puutikulla.
          Voit irroittaa kakun vuoasta kun se on hieman jäähtynyt, mutta laita se sitten vielä vuokaan takaisin.

          Lisää kostutusliemen ainekset kattilaan. Kuumenna ja sekoittele kunnes sokeri on täysin sulanut.
          Kun kakku on hieman jäähtynyt, kaada lämmin liemi kakun päälle kun se on vuoassa.
          Anna kakun jäähtyä ja maustua, mielellään useamman tunnin tai yön yli.

          Ostoskorisi on tyhjä

          Toimitusehdot

          Yleistä

          Täysin suomalainen Decola.fi verkkokauppa myy tuotteita yksityishenkilöille sekä yritys- ja yhdistysasiakkaille Suomessa. Ulkomaille toimitukset on erikseen sovittava. Toiminnassamme noudatamme luotettavaa, hyvää kauppatapaa, säädettyjä lakeja ja säädöksiä. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron (alv), joka näkyy kuitissa eroteltuna.

          Tilaaminen

          Tuotteet tilataan verkkokaupassa ostoskorin kautta. Tilaaminen ei vaadi rekisteröitymistä, joskin rekisteröitymisestä on hyötyä. Rekisteröityminen nopeuttaa tilaamista ja se mahdollistaa sen, että saa ensimmäisenä tiedot uutuuksista, alennuksista ja kampanjoista.

          Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla. Tässä tilausvahvistuksessa näkyvät valitut tuotteet, hinta ja postituskulut ja -osoite. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostin ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

          Yritysasiakkaat

          Tarjoamme yritysasiakkaille laskutusmahdollisuuden, jos tilaus tehdään sähköpostitse.
          Lisääthän tällöin viestiisi laskutustiedot (verkkolasku mahdollinen) sekä y-tunnuksen.

          Suuret tilaukset

          Jos sinulla on tarvetta suuremmalle tuotemäärälle, kuin meiltä sillä hetkellä löytyy varastosta, ole meihin yhteydessä sähköpostitse. Voimme tällöin tehdä tilauksen suoraan valmistajalta/toimittajalta. Suurissa tuotemäärissä huomioidaan tilauskohtainen alennus

          Toimitustapa ja toimituskulut

          Toimitusaika on 1 – 3 arkipäivää. 
          Erityistapauksista (esim. jos tuotetta ei ole varastossa) tiedotamme mahdollisimman pian sähköpostitse tai puhelimitse. Posti ilmoittaa tekstiviestillä tilauksen saapumisesta noudettavaksi, siksi on tärkeää lisätä tilaukseen puhelinnumero.

          • Posti 5,90 e, ja kun tilaus on yli 59 euroa, on toimitus ilmainen!
          • Kotiinkuljetus / Paketti ovelle 14,90 e.
          • Nouto varastolta 0 euroa

          Maksupalvelutarjoaja

            Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

            Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
            Innova 2
            Lutakonaukio 7
            40100 Jyväskylä
            www.paytrail.com 


            Vaihto- ja palautusoikeus

            Asiakkaalla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäisessä pakkauksessa olevia käyttämättömiä ja täysin myyntikelpoisia tuotteita, lukuunottamatta elintarvikkeita. 

            Palautusohjeet:

            Pakkaa tuotteet siististi esimerkiksi laatikkoon, jossa olet ne saanut.
            Lisää pakettiin myös omat yhteystietosi sekä palautuksen syy.
            Lähetä paketti seuraavaan osoitteeseen:

            Decola
            Yliopistonkatu 4 A 2
            40100 Jyväskylä

            Käsiteltyämme palautuksen ja todenneet sen alkuperäiskuntoiseksi, teemme maksunpalautuksen tilauksessa käytetylle maksutavalle.
            Mikäli sinulla on kysyttävää palautukseen liittyvissä asioissa, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@decola.fi.

            Asiakas maksaa palautuksesta aiheutuvat postikulut.

            Noutamattomista paketeista perimme posti- ja takaisinlunastuskulut.


            Reklamaatiot

            Mikäli tuote on kadonnut tai rikkoutunut kuljetuksen aikana tai mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@decola.fi.

            Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä viimeistään 14 vrk:n sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti tai tuote on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä vahinkoilmoitus/reklamaatio välittömästi Postiin. Tällöin Postin edustaja täyttää vahinkoilmoituksen, jonka asiakas allekirjoittaa. Ilmoita vioittuneesta lähetyksestä myös sähköpostiimme: asikaspalvelu@decola.fi. Vahinkojen minimoimiseksi, pakkaamme tuotteemme aina hyvin huolellisesti.


            Muuta

            Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen muutokseen. Decola käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
            Tilauksen henkilö- ja yhteystietoja (nimi, osoite, puhelin, sähköposti) emme luovuta ulkopuolisille. Yhteystietoja käytetään ainoastaan tilauksen käsittelyyn ja rekisteröityneiden asiakkaiden kohdalla asiakaskirjeiden lähettämiseen. Käyttäjällä on oikeus tarkistaa, muuttaa tai poistaa itseään koskevat tiedot asiakasrekisteristä niin halutessaan.

            REKISTERISELOSTE
            Henkilötietolain (523/99) 10§ mukainen rekisteriseloste

            1. Rekisterinpitäjä Decola Oy, Y-tunnus: 3164354-3, Yliopistonkatu 4 A 2, 40100 Jyväskylä sähköposti: info@decola.fi

            2. Rekisteriasioita hoitaa Decolan henkilökunta

            3. Rekisterin nimi
            Verkkokauppa www.decola.fi asiakasrekisteri

            4. Rekisterin käyttötarkoitus
            Asiakasrekisteriä käytetään tilausten käsittelyyn, asiakassuhteiden hoitamiseen ja ylläpitoon, laskutukseen, tiedottamiseen ja markkinointiin.

            5. Rekisterin tietosisältö
            Rekisteri sisältää seuraavia tietoja: nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite.
            Tietolähteenä ovat asiakkaan tallentamat tiedot tilauksen tai rekisteröitymisen yhteydessä.

            6. Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n ja ETA:n ulkopuolelle
            Ei säännönmukaisia tietojen luovutuksia kolmansille osapuolille.

            7. Rekisterin suojauksen periaatteet
            Asiakasrekisterin tiedot on tallennettu järjestelmään, johon pääsy on mahdollista vain kyseisen oikeuden omaavalle salasanoilla ja tunnuksilla. Järjestelmä on suojattu myös palomuurein ja muiden teknisten keinojen avulla. Tiedot sijaitsevat lukitussa ja vartioiduissa tiloissa.

            8. Rekisteröinnin kielto- ja tarkastusoikeus
            Henkilöllä on oikeus kieltää rekisterinpitäjää käsittelemästä itseään koskevia tietoja suoramainonta, suoramarkkinointi sekä markkina- ja mielipidetutkimusta varten. Rekisteröidyllä on myös oikeus tarkastaa rekisteriin tallennetut itseään koskevat tiedot. Niin kielto- kuin tarkastuspyyntö tulee tehdä kirjallisesti.

            9. Tiedon korjaaminen
            Rekisterinpitäjä oikaisee, poistaa tai täydentää käsittelyn kannalta virheellisen, tarpeettoman, puutteellisen tai vanhentuneen henkilötiedon oma-aloitteisesti tai rekisteröidyn pyynnöstä. Korjauspyyntö tehdään kirjallisesti.

            Decola Oy, 3164354-3