Yleistä

Täysin suomalainen Decola.fi verkkokauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomessa. Ulkomaille toimitukset on erikseen sovittava. Toiminnassamme noudatamme luotettavaa, hyvää kauppatapaa, säädettyjä lakeja ja säädöksiä. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron (alv).

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan ostoskorin kautta. Tilaaminen ei vaadi rekisteröitymistä, joskin rekisteröitymisestä on hyötyä. Rekisteröityminen nopeuttaa tilaamista ja se mahdollistaa sen, että saa ensimmäisenä tiedot uutuuksista, alennuksista ja kampanjoista.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla. Tässä tilausvahvistuksessa näkyvät valitut tuotteet, hinta ja postituskulut ja -osoite. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostin ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Toimitustapa ja toimituskulut

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Kaikki klo 15.30 mennessä tulleet tilaukset postitamme vielä samana päivänä. Postin toimitusaika on normaalisti 1 – 2 vrk (vkl posti ei kulje).
Erityistapauksista (esim. tuotetta ei ole varastossa) tiedotamme mahdollisimman pian sähköpostitse tai soittaen.

  • Posti 4,50 e, ja kun tilaus on yli 40 euroa, on toimitus sinulle ilmainen!
  • Kotiinkuljetus / Paketti ovelle 11 e. Kun tilaus on yli 100 euroa, on kotiinkuljetus ilmainen!
  • Nouto myymälästä 0 e


Vaihto- ja palautusoikeus

Asiakkaalla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäisessä pakkauksessa olevia käyttämättömiä ja täysin myyntikelpoisia tuotteita. Palautukseen liittyvissä asioissa ole ensin yhteydessä asiakaspalveluumme sp: asiakaspalvelu(ät)decola.fi, niin annamme sinulle ohjeet palautukseen liittyen. Liitä mukaan yhteystietosi: nimesi, osoitteesi, puh.numerosi, tilinumerosi ja palautuksen syy. Käsiteltyämme palautuksen, palautamme tuotteen rahat tilillesi.

Reklamaatiot

Mikäli tuote on kadonnut tai rikkoutunut kuljetuksen aikana tai mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu(ät)decola.fi tai postitse: Decola, Yliopistonkatu 36, 40100 Jyväskylä.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä viimeistään 14 vrk:n sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti tai tuote on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä vahinkoilmoitus/reklamaatio välittömästi Postiin. Tällöin Postin edustaja täyttää vahinkoilmoituksen, jonka asiakas allekirjoittaa. Vahinkojen minimoimiseksi, pakkaamme tuotteemme aina hyvin huolellisesti.

Muuta

Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen muutokseen. Decola käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Tilauksen henkilö- ja yhteystietoja (nimi, osoite, puhelin, sähköposti) emme luovuta ulkopuolisille. Yhteystietoja käytetään ainoastaan tilauksen käsittelyyn ja rekisteröityneiden asiakkaiden kohdalla asiakaskirjeiden lähettämiseen. Käyttäjällä on oikeus tarkistaa, muuttaa tai poistaa itseään koskevat tiedot asiakasrekisteristä niin halutessaan.

Tykkää meistä

Checkout - Oma maksutapa kaikille